rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

فائزه هاشمي به ۵ سال حبس محكوم شد

فائزه هاشمي رفسنجاني روز پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوين منتقل شد. ۱۵ آبان ماه خانواده فائزه هاشمي با او در زندان اوين ملاقات كرد.

وكيل مدافع فائزه هاشمي از محكوميت موكلش به ۵ سال حبس خبر داد.

ندا شمس در توئيتر نوشت: «پيرو بازداشت سركار خانم فائزه هاشمي، پرونده آخر ايشان با اتهامات اعلامي به پنج سال حبس در مرحله بدوي محكوم شدند. اظهار نظر در خصوص آن با توجه به اين‌كه راي حاضر قطعيت نداشته صحيح نمي‌باشد. موكل همچنان در زندان و پرونده‌هاي ديگري بر عليه ايشان مطرح است.»

مقالات بيشتر:ايمپلنت اقساطي

به گزارش ايسنا، علي صالحي دادستان عمومي و انقلاب تهران ۱۲ تيرماه از صدور كيفرخواست پرونده فائزه هاشمي به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام و توهين به مقدسات خبر داد و اعلام كرد: پس از طي روال قانوني، كيفرخواست پرونده اين فرد به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران و توهين به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است.

فائزه هاشمي رفسنجاني روز پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوين منتقل شد. ۱۵ آبان ماه خانواده فائزه هاشمي با او در زندان اوين ملاقات كرد.

 نخستين جلسه دادگاه فائزه هاشمي روز چهارشنبه نهم آذرماه برگزار شد. 

مقالات ديگر:ظروف كرايه الهيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۵۱ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

مشتركان كم‌مصرف گاز پاداش مي گيرند

اوجي، وزير نفت گفت: در صورتي كه مشتركين گاز نسبت به گذشته كاهش مصرف داشته باشند، به همان ميزان سه درصد تخفيف به آنها مي‌دهيم و بستانكار شركت ملي گاز مي‌شوند.

مقالات بيشتر:ويژگي هاي وكيل خوب

به گزارش بازار، جواد اوجي روز چهارشنبه در حاشيه نشست هيأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن‌دسته از مشتركان گاز كه نسبت به سال گذشته و ماه مشابه سقف الگوي مصرف را رعايت كرده يا حتي كاهش مصرف داشته‌اند، به همان ميزان از شركت ملي گاز بستانكار مي‌شوند.

وي توضيح داد: پيش از اين اعلام كرديم در صورتي كه مشتركين نسبت به گذشته درصدي كاهش داشته باشند، ۳ درصد تخفيف به آنها مي‌دهيم و بستانكار شركت ملي گاز مي‌شوند.

وزير نفت گفت: بنابراين هر مشترك، چه خانگي باشد يا در حوزه صنايع، مشمول اين مصوبه مي‌شود كه با رعايت سقف الگوي مصرف يا كمتر از آن بستانكار شركت ملي گاز محسوب مي‌شود و ما موظف مي‌شويم به آنها پرداخت كنيم.

مقالات ديگر:وكيل پايه يك دادگستري غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۵۳ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)