rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

ظفر۱۱ کلید خورد/کشف ۱۲۰۰ کیلو موادمخدر

رئیس پلیس پایتخت ازکشف ۱۲۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری‌ ۳۵ قاچاقچی عمده خبر داد.

به گزارش عصر امروز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه یازدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد اجرای اولین طرح ظفر در سال جدید و در مجموع طرح ظفر ۱۱ هستیم که در پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همکاری پلیس پیشگیری در سطح پایتخت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح یک تن و ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴ باند متلاشی و ۳۵ قاچاقچی عمده دستگیر شدند؛ همچنین ۳۸ دستگاه موتور سیکلت و خودرو‌ کشف شد.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل مواد مخدر تهران

سردار رحیمی اعلام کرد: در این مرحله ۳۸ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر که در جرایم دیگری مانند اوباشگری، خفت‌گیری و مزاحمت نوامیس فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار رحیمی با بیان اینکه طرح ظفر ۱۱ در مناطق شوش مولوی، اتابک و هرندی به مرحله اجرا گذاشته شد از پلمب سه باب منزل خبر داد و گفت: ارزش ریالی مواد مخدر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی پایتخت به رصد پلیس در خصوص فروش مواد مخدر در فضای مجازی اشاره و بیان داشت: نکته بسیار مهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی است؛ یکی از باندهایی که شناسایی و منهدم شده و مقدار ۱۲ کیلوگرم گل از آنها کشف شده است از جمله باندهای فعال در فضای مجازی بودند؛ همچنین باند بزرگ دیگری در این طرح منهدم شد؛ در این راستا ۴۳۷ کیلوگرم مواد صنعتی که از کشورهای شرقی وارد کشور شده بود را ردیابی کرده و تا رسیدن به مشتریان تحت نظر داشتیم؛ این باند نیز شناسایی و اعضایش دستگیر شدند.

وی‌ افزود: باند دیگری از شرق کشور شامل ۵۷۰ کیلو مواد مخدر نیز منهدم شد که این باند نیز در تمام مراحل تحت کنترل پلیس بود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۷:۵۲ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)