rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

پای پرونده جنجالی اتباع چینی به سفارت این کشور باز می‌شود

وکیل متهمان چینی گفت: تلاش می‌کنیم با سفارت چین رایزنی‌هایی را انجام دهیم تا برای تودیع وثیقه این تبعه‌ها کمک‌های لازم صورت بگیرد.

پای پرونده جنجالی اتباع چینی به سفارت این کشور باز می‌شود

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، وکیل پرونده اتباع چینی درباره آخرین جزئیات این پرونده به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مرحله تحقیقات پرونده رو به اتمام است، اما جلسات دادگاه هنوز تشکیل نشده.

مهدی عزیز داده قصاب با اشاره به وضعیت فعلی این متهمان  بیان کرد: ما برای تودیع وثیقه با مشکلاتی مواجه شدیم، بنابراین دو موکل بنده هم چنان در زندان هستند و  تلاش می‌کنیم با سفارت چین رایزنی‌هایی را  انجام دهیم تا برای تودیع وثیقه این تبعه‌ها کمک‌های لازم صورت بگیرد.

مقالات مشابه:بهترین وکیل تهران

وی گفت: تمامی موارد قانونی پرونده به درستی و با دقت در حال اجراست و پس از صدور کیفر خواست جلسات دادگاه برگزار خواهند شد.

به گزارش فارس، دادستان کاشان چندی پیش از دستگیری تبعه چینی عامل انتشار تصاویر و فیلم‌های ارتباط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان خبر داد.

طی روزهای اخیر تصاویر و فیلم‌های از ارتباط خصوصی یک تبعه چینی به‌ طور گسترده در شبکه‌های مجازی و یوتیوب منتشرشده است. این ۵۰ فیلم‌ها که در یوتیوب و بدون اجازه منتشر شده مربوط به روابط خصوصی این فرد چینی با دختران ایرانی بوده که بیشتر این دختران زیر ۱۸ سال سن داشته‌اند.

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برخوردی با تبعه چینی که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های دختران ایرانی کرده است می‌شود، گفت: بعد از حادثه‌ای که رخ داد و فیلم‌هایی که در فضای مجازی در ارتباط با این موضوع منتشر شد، قوه قضائیه با همکاری ناجا ورود کرد و موفق شدیم این فرد شناسایی کنیم و یکی از همدستان او را هم شناسایی و دستگیر کنیم، این پرونده دو متهم دارد و در چارچوب ضوابط قانونی در حال اجرا است، برای اینکه این افراد قبل از رسیدگی از کشور خارج نشوند -چون که با قید وثیقه آزاد هستند- ممنوع‌الخروج شدند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۳۹ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)