rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

متلاشي شدن هسته‌هاي عملياتي وابسته به منافقين و دستگيري ۱۰ نفر

وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي از متلاشي شدن هسته‌هاي عملياتي وابسته به منافقين خبر داد.

به گزارش گروه سياست خبرگزاري آنا، وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: چند هسته عملياتي وابسته به گروهك تروريستي منافقين توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي و متلاشي شدند.

مقالات بيشتر:وكيل حقوقي غرب تهران

متن كامل اين اطلاعيه به شرح زير است:

باسمه تعالي

به استحضار ملّت شريف ايران مي‌رساند: با الطاف الهي و عنايات اهل‌بيت عصمت و طهارت (عليهم‌السلام)، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند چند هسته عملياتي وابسته به گروهك تروريستي منافقين را شناسايي و متلاشي نمايند. هسته‌هاي مزبور با انجام اقدامات تروريستي و خمپاره‌زني‌هاي متعدد عليه مراكز اداري، نظامي، انتظامي و مسكوني، ضمن وارد كردن خسارت‌هايي، به فضاي رعب و ناامني نيز دامن مي‌زدند. پس از رديابي و شناسايي هسته‌هاي خرابكار، سلسله عمليات هماهنگي در استان‌هاي تهران، اصفهان و كردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت ۱۰ عنصر عملياتي و پشتيباني منافقين شد.

اعضاي اين هسته‌ها در عمليات‌هاي متعدّد تروريستي به پرتاب نارنجك دست‌ساز در تجمعات مردمي و حلات خمپاره‌اي به مراكز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحي اقدامات به مراتب شديدتري بودند.

تمام فعاليت‌هاي تروريستي يادشده با هدايت مستقيم مقر اروپايي گروهك تروريستي منافقين واقع در كشور آلباني صورت گرفته و در عمليات‌ها حتي از عناصر سابقه‌دار و قديمي گروهك منافقين كه در دهه ۶۰ مورد عفو و تخفيف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته بودند استفاده شده است. 

همراه با دستگيري اعضاي اين شبكه، تمامي اقلام و تسليحات و ادوات عمليات تروريستي همچون خمپاره، نارنجك، مواد و تجهيزات ساخت نارنجك دست‌ساز، سلاح كمري و كوكتل‌مولوتوف، كشف و ضبط شد.

جان بركفان گمنام ايران اسلامي ضمن تجديد عهد با ملّت شريف ايران اعلام مي‌نمايند كه مقابله با تروريسم را تا انهدام كامل آن‌ها و با قدرت ادامه خواهند داد و طبيعتاً در ميدان جنگ با تروريسم غدّار خون‌آشام، حاميان و پشتيبانان تروريست‌ها منفعتي نخواهند داشت.

مقالات ديگر:ظروف كرايه تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۲۷ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

بازتاب شكست ايران در رسانه‌هاي عرب

برخي رسانه‌هاي عربي شكست سنگين ايران در ديدار برابر انگليس در جام جهاني ۲۰۲۲ قطر را منعكس كردند.

ايسنا: تيم ملي فوتبال ايران جام جهاني ۲۰۲۲ قطر را نااميد كننده آغاز كرد و در ديدار نخست خود برابر انگليس با نتيجه ۶ بر دو شكست خورد كه اين سنگين‌ترين شكست تاريخ ايران در رقابت‌هاي جام جهاني به شمار مي‌آيد.

شكست ايران برابر انگليس در رسانه‌هاي عربي بازتاب زيادي داشت:

سايت كوره

" انگليس دروازه ايران را به توپ بست"

اين سايت عربي نوشت: تيم ملي فوتبال انگليس جام جهاني ۲۰۲۲ را به بهترين شكل ممكن آغاز كرد و توانست در ديدار برابر ايران با نتيجه ۶ بر دو به پيروزي دست پيدا كند.

اين پيروزي ارزشمند باعث شد تا انگليس موقتا به صدر جدول رده‌بندي گروه صعود كند. ساوتگيت تصميم گرفت كه از سيستم ۳-۳-۴ استفاده كند و اين سيستم او به خوبي در اين بازي پاسخ داد.

كارلوس كي‌روش از سيستم ۱-۴-۵ در اين بازي استفاده كرد كه تيم در نيمه نخست با ۳ گل شكست خورد و در نيمه دوم هم با وجود تغييراتي كه كي‌روش داد اين انگليس بود كه توانست سه گل ديگر وارد دروازه حريف كند كه البته ايران هم دو گل به ثمر رساند.

مقالات بيشتر: الزامات مبارزه با پولشويي در حقوق كيفري ايران

يالا اسپورت

" انگليس ايران را شش‌تايي كرد"

اين سايت مصري هم به شكست ايران واكنش نشان داد و نوشت: تيم ملي انگليس در ديدار برابر ايران پيروزي پر گل را به دست آورد. انگليس توانست در  اين بازي با نتيجه ۶ بر دو ايران را در هم كوبد تا در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد اين درحالي است كه ايران قعرنشين شد.

بي ان اسپورت

" انگليس جام را با پيروزي قاطع آغاز كرد"

اين روزنامه قطري هم نوشت: انگليس جام جهاني را با پيروزي قاطع و پر گل برابر ايران آغاز كرد. تيم ملي فوتبال انگليس كه در بازي نخست خود به مصاف ايران رفت مشكلي براي پيروزي نداشت و توانست با نتيجه ۶ بر دو ايران را در هم كوبد تا در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

الرياضيه

"انگليس جام قطر را با ۶ تايي كردن ايران آغاز كرد"

اين روزنامه عربستاني هم به شكست سنگين ايران برابر انگليس پرداخت و نوشت: تيم ملي فوتبال انگليس در بازي آغازين خود در جام جهاني ۲۰۲۲ ايران را با نتيجه ۶ بر ۲ در هم كوبيد. انگليس اين پيروزي بزرگ را به لطف گل‌هاي بيلنگهام، دبل ساكا، و گلزني استرلينگ، راشفورد و گريليش به دست آورد اين درحالي بود كه هر دو گل ايران را مهدي طارمي به ثمر رساند.

الاتحاد

" انگليس ايران را ۶ تايي كرد"

اين روزنامه اماراتي هم نوشت: تيم ملي  فوتبال انگليس طبق پيش‌بيني‌ها عمل كرد و توانست در ديدار برابر ايران به پيروزي دست پيدا كند. انگليس شروع قدرتمندانه‌اي در جام جهاني ۲۰۲۲ قطر داشت و توانست در ديدار برابر ايران با نتيجه ۶ بر ۲ به پيروزي دست پيدا كند.

انگليس با پيروزي كه در اين بازي به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندي گروه صعود كرد.

الاخبار

"شكست سنگين ايران برابر انگليس"

اين روزنامه لبناني هم نوشت: تيم ملي فوتبال ايران كه در ورزشگاه بين‌المللي الخليفه به مصاف انگليس رفت شكست سنگيني را تجربه كرد و با نتيجه ۶ بر دو بازي را واگذار كرد. ايران در اين بازي در همه پست‌ها ضعيف ظاهر شد و شاگردان ساوتگيت پيروزي آساني را به دست آورند.

اين روزنامه در ادامه نوشت: ايران سنگين‌ترين شكست تاريخ خود را در جام‌هاي جهاني برابر انگليس تجربه كرد. پيش از اين ايران در جام جهاني ۱۹۷۸برابر پرو با نتيجه ۴ بر يك شكست خورده بود كه اين سنگين‌ترين شكست تيم بود اما در قطر يك ركورد جديد با شكست برابر انگليس به ثبت رسيد. نكته جالب اين بازي اين كه داور ۲۴ دقيقه وقت اضافه گرفت.

مقالات ديگر:سالن عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۰۶ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)