rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

خداحافظي با پاندمي كرونا در سال جديد

عضو كميته علمي ستاد مقابله كرونا گفت: به اميد خدا در همين سال جاري ميلادي و سال جديد شمسي از اين پاندمي خداحافظي خواهيم كرد، اما از اين بيماري خدا حافظي نمي‌كنيم و كرونا هم به ساير بيماري‌هايي كه ما تا كنون با آن‌ها مواجه بوديم اضافه مي‌شود و هر سال عده‌اي به آن مبتلا و حتي بستري مي‌شوند.

بقاع خبر:مسعود يونسيان در گفت‌وگو با ميزان در پاسخ به اين سوال كه شيوع كرونا تا چه زماني ادامه دارد، گفت: بعد از شيوع بيماري‌هاي نظير آنفلوآنزا و سرماخوردگي شاهد دنياي بدون اين بيماري‌ها نبوديم و در حال حاضر دنيا در حال دست و پنجه نرم كردن با هزاران بيماري واگيردار و غير واگير دار است و اين در حالي است كه ما با وجود اين بيماري‌ها دچار اضطراب نمي‌شويم و زندگي ما با وجود آن‌ها مختل نمي‌شود.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل غرب تهران

اين متخصص اپيدميولوژي ضمن اشاره به اينكه ما در حال حاضر با يك پاندمي مواجه هستيم و تمام دنيا درگير شيوع بيماري است كه زندگي مردم را مختل كرده است، ادامه داد: به اميد خدا در  همين سال جاري ميلادي و سال جديد شمسي با اين پاندمي خداحافظي خواهيم كرد، اما از اين بيماري خدا حافظي نمي‌كنيم و كرونا هم به ساير بيماري‌هايي كه ما تا كنون با آن‌ها مواجه بوديم اضافه مي‌شود و هر سال عده‌اي به آن مبتلا و حتي بستري و فوت مي‌شوند.

عضو كميته علمي ستاد مقابله كرونا با بيان اينكه همه بيماري‌ها در طول سال عده‌اي از افراد را مبتلا مي‌كنند و تعدادي از افراد هم بر اثر اين بيماري‌ها از دنيا مي‌روند، افزود: محاسبات كشور ايالت متحده آمريكا نشان مي‌دهد كه ساليانه حدود ۳۰ هزار نفر به دليل ابتلا به آنفلوانزا‌هاي فصلي و نه آنفلوانزا‌هاي خطرناكي نظير آنفلوانزا خوكي و پرندگان در اين كشور فوت مي‌كنند و پيش‌بيني آن‌ها اين است كه ساليانه حدود اين تعداد از افراد هم قرباني كوويد شوند  اما  اينگونه نيست ساليانه ۱۰۰ هزار نفر بر اثر گرفتاري به اين بيماري فوت كنند و اين به معني رسيدن به يك استاندارد، زندگي و فرهنگ جديد است.

منبع: خبرگزاري ميزان

مقالات ديگر:آموزشگاه گيتار غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۲۳ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

وكيل هاشمي: اژه‌اي كار مثبتي را شروع كرد

فرارو:اگر واقعا دستگاه قضايي با همين حدت و شدت برخورد كند و افراد اعمال نفوذ نكنند؛ كار مثبت و خوبي است.

يك كارشناس مسايل حقوقي گفت: تخريب بناي مربوط به دستگاه قضا در بستر رود چالوس اقدام خوبي بوده و آقاي محسني اژه‌اي كار مثبتي را شروع كرده است.

مقالات بيشتر:وكيل در صادقيه

به گزارش ايسنا، سيدمحمود عليزاده طباطبايي در رابطه با سخنان اخير رئيس قوه قضائيه داير بر وجود يك رويه نادرست، غيرمنطقي و هزينه‌زا در زمينه تخريب و قلع و قمع ابنيه غيرمجاز گفت: تخريب بناي مربوط به دستگاه قضا در بستر رود چالوس اقدام خوبي بوده و آقاي محسني اژه‌اي كار مثبتي را شروع كرده است.

وي افزود: سواحل رودخانه‌ها و دريا‌ها ابتدا توسط دستگاه‌هاي دولتي و سپس توسط مردم تصرف و ساختمان سازي شده است. اگر واقعا دستگاه قضايي با همين حدت و شدت برخورد كند و افراد اعمال نفوذ نكنند؛ كار مثبت و خوبي است و نتيجه خوبي را بدنبال دارد البته درست است به بيت المال خسارت وارد مي‌كند، ولي چاره‌اي نيست و از طرفي محيط زيست حفظ مي‌شود.

اين وكيل دادگستري تصريح كرد: تخريب ابنيه غيرمجاز در اراضي كشاورزي و باغات، عين قانون است و زماني كه بناي غير مجازي ساخته مي‌شود؛ ماده ۱۰۰ حكم به تخريب مي‌دهد و بايد اين حكم اجرا شود و عملا مي‌بينيم كه كمتر اين احكام اجرا مي‌شود.

اين حقوقدان تاكيد كرد: مبارزه با تصرف اراضي ملي و تغيير كاربري اراضي كشاورزي و باغات بايد مبتني بر سياست‌هاي پيشگيرانه باشد و بايد جلوي اين گونه تخلفات گرفته شود، ولي متاسفانه اغلب اين تخلفات با زد و بند انجام مي‌شود.

عليزاده طباطبايي يادآور شد: همانطور كه اعلام شد ساختمان قوه قضاييه مربوط به قبل از انقلاب بوده است و در اراضي ساحل رودخانه ساخته شده بود كه حكم به تخريب دادند و بايد اجرا مي‌شد؛ البته ممكن است عده‌اي ناراضي باشند و آن هم به دليل اين است كه منافعشان به خطر مي‌افتد.

وي در پايان گفت: بايد قوه قضاييه بدون ملاحظه‌ي منافع اشخاص، منافع عمومي را در نظر بگيرد و طبق قانون حكم صادر و اجرا كند.

مقالات ديگر:شيشه بري در بلوارفردوس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۴۸ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)