rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

يك وكيل ژاپني در عرض يك هفته بيش از ۳۵۰ هزار امضاء از مخالفان برگزاري المپيك توكيو جمع آوري كرد. به

يك وكيل ژاپني در عرض يك هفته بيش از ۳۵۰ هزار امضاء از مخالفان برگزاري المپيك توكيو جمع آوري كرد.

به گزارش خبرنگار دنياي ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طي يك جنبش ژاپني در جهت مخالفت ژاپني‌ها با برگزاري المپيك توكيو، كنجي اوسانوميا وكيل و سياستمدار ژاپني طي يك هفته بيش از ۳۵۰ هزار امضاء از همه مخالفان برگزاري مسابقات المپيك جمع آوري كرده است.

امضاي مخالفان در يك سايت به ثبت رسيده است و حالا زير نظر اوسانوميا به دولت ژاپن، كميته ملي المپيك اين كشور و رئيس برگزاري مسابقات المپيك توكيو ارسال شده است. مخالفان بر اين باور هستند كه ژاپن شرايط برگزاري المپيك توكيو را  به دليل شيوع ويروس كرونا ندارد.

مقالات بيشتر:دفتر وكالت در پونك

اوسانوميا در اين باره عنوان كرد: من خيلي خوشحالم كه توانستيم حاميان‌مان را در مدت زمان كوتاهي پيدا كنيم. شيوع ويروس كرونا مشكل بزرگي را نه تنها در ژاپن بلكه در تمام دنيا ايجاد كرده است. ما فعاليت هايمان را تا رسيدن به هدف اصلي كه لغو مسابقات المپيك است ادامه مي‌دهيم. 

مسابقات المپيك توكيو به دليل شيوع ويروس كرونا از سال ۲۰۲۰ به ۲۰۲۱ موكول شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۰۱ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

دولت كنوني آمريكا نسبت به مقابله با روسيه متعهدتر است

وزير خارجه اوكراين گفت وكيل شخصي ترامپ، روابط اين كشور با آمريكا به خطر انداخت.

دولت كنوني آمريكا نسبت به مقابله با روسيه متعهدتر استبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبكه تلويزيوني سي ان ان، ديميتري كولبا، وزير خارجه اوكراين گفت: دولت كنوني آمريكا نسبت به دولت‌هاي پيشين به مقابله با روسيه متعهدتر است. وزير خارجه اوكراين در پاسخ به اين سوال مجري  شبكه سي ان ان كه از وي پرسيد: آيا معتقديد رودي جولياني، وكيل شخصي ترامپ در رابطه با روابط بين آمريكا و اوكراين وارد رفتار مجرمانه شده بود؟، پاسخ داد: من يك وكيل نيستم تا بتوانم قضاوت خود را درباره رفتار مجرمانه جولياني اعلام كنم. من نمي‌توانم توصيفي از اين موضوع داشته باشم. اما او در حال حركت در جهت اهداف سياسي خود بود. او وضع موجود را براي اوكراين و روابط آن با آمريكا به خطر انداخت. من بهترين تلاش خود را براي اينكه در اين دام نيفتيم به كار گرفتم تا حمايت هر دو حزب آمريكا را داشته باشيم.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل حقوقي تهران

مجري در ادامه از وزير خارجه اوكراين پرسيد: مي‌توانيد به ما بگوييد كه آيا اف بي آي يا ديگر نهاد‌هاي تحقيقاتي در آمريكا براي تحقيقات درباره اقدامات جولياني از اوكراين درخواست كمك كرده اند؟ ديميتري كولبا پاسخ داد: تا آنجا كه مي‌دانم اين درخواست وجود نداشته است. ما از هيچ درخواست حقوقي در اين رابطه آگاه نيستيم. مجري شبكه سي ان ان در ادامه سوالات خود پرسيد: در زمان دولت اوباما كه جو بايدن معاون وي بود آنها از بيم تحريك روسيه، تسليحات تهاجمي به اوكراين ندادند. به نظر شما چه تغيير كرده است؟ آيا تغييري مشاهده مي‌شود؟ و وزير خارجه اوكراين پاسخ داد: نظر من اين است كه دولت اوباما به گذشته مربوط مي‌شود. دولت بايدن مربوط به امروز است. دولت كنوني آمريكا نسبت به دولت‌هاي پيشين خود را متعهدتر به مقابله با روسيه مي‌داند.

منبع:تازه ترين ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۳۱ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

تفتيش خانه و دفتر كار وكيل سابق ترامپ توسط مأموران «اِف‌بي‌آي»

منزل و دفتر كار وكيل پيشين رئيس جمهور سابق آمريكا توسط مأموران فدرال و با اتهام لابي‌گري براي مقامات اوكرايني مورد تفتيش قرار گرفت.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، مأموران فدرال آمريكا با حكم وزارت دادگستري، منزل و دفتر كار «رودي جولياني» وكيل پيشين «دونالد ترامپ» رئيس جمهور سابق آمريكا را مورد تفتيش قرار دادند.

به نوشته روزنامه «نيويورك تايمز»، به نظر مي‌رسد كه اين تحقيقات درباره لابي‌گري او با مقامات اوكرايني در طول دوره رياست جمهوري ترامپ است.

اين روزنامه به نقل از افراد مطلع نوشت، به نظر مي‌رسد تمركز تحقيقات عليه جولياني، بر نقش او در اخراج «ماري يووانويچ» سفير پيشين آمريكا باشد.

مقالات بيشتر:وكيل خانواده در تهران

ترامپ ۲۰ مي ۲۰۱۹ (مصادف با ۲۳ ارديبهشت‌ماه ۹۸) يووانويچ را از سمتش بركنار كرد. ابتدا گمان مي‌رفت علت اخراج يووانوويچ اين باشد كه منصوب دولت قبلي آمريكا بوده و از دموكرات‌ها حمايت مي‌كرده است.

با اين حال دموكرات‌هاي مجلس نمايندگان آمريكا در جلسات استيضاح اول ترامپ با عنوان «اوكراين گيت» اين فرض را مطرح كردند كه كاخ سفيد با بركناري ماري يووانويچ قصد داشته تا امكان اعمال فشار بر دولت اوكراين را براي تحقيق در مورد جو بايدن فراهم كند.

به گفته سه عضو تيم تحقيق مجلس نمايندگان آمريكا در موضوع رسوايي اوكراين‌گيت، ۱۰ جولاي ۲۰۱۹ (۱۹ تيرماه) بين «جان بولتون» مشاور امنيت ملي وقت كاخ سفيد و «گوردون ساندلند» نماينده آمريكا در اتحاديه اروپا بر سر همكاري ساندلند با جولياني براي اعمال فشار بر دولت اوكراين جهت تحقيق كردن عليه دموكرات‌ها مشاجره لفظي شديدي در گرفته است.

«ويليام تيلور» سفير وقت آمريكا در اوكراين كه براي شهادت دادن عليه ترامپ در مجلس نمايندگان آمريكا حاضر شده بود، اظهار داشت ساندلند به او گفته بود كه ترامپ اعطاي بسته كمك‌هاي نظامي به اوكراين را به اعلان علني تحقيقات از جو بايدن و پسرش مرتبط كرده است.

روابط جولياني با اوكرايني‌ها زماني برجسته‌تر شد كه دو تاجر به نام‌هاي «لو پارناس» و «ايگور فرومن» ارتباط او با دادستان‌هاي اوكرايني را تسهيل كردند تا بتواند درباره «هانتر بايدن»، پسر جو بايدن مداركي را دريافت كند. اين دو تاجر، متقابلاً به‌دنبال اين امتياز بودند كه تحت نام جولياني كسب‌وكار خود را گسترش دهند.

به نوشته پايگاه خبري «هيل»، «مايكل كوهن» از وكلاي سابق ترامپ كه اكنون با وزارت دادگستري آمريكا همكاري نزديكي دارد در مصاحبه‌اي گفت، به جولياني درباره خيانت ترامپ هشدار داده بود.

كوهن در مصاحبه با شبكه «سي‌اِن‌اِن» گفت: «به او گفته بودم كه دونالد ترامپ به هيچ‌كس و هيچ چيز اهميت نمي‌دهد و اينكه او نفر بعدي خواهد بود كه زير اتوبوس انداخته مي‌شود (مودر خيانت قرار مي‌گيرد) و اين دقيقاً همان اتفاقي است كه در حال رخ دادن است».

مأموران فدرال آمريكا سال ۲۰۱۸ نيز دفتر كار، منزل و اتاق هتل كوهن را مورد بازرسي قرار داده بودند. او در آن زمان مظنون به جاسوسي و دادن حق‌السكوت به دو زن بود كه مدعي رابطه جنسي با ترامپ بودند.

 

جولياني ظرف ماه‌هاي گذشته مسئول رسيدگي به شكايات كمپين ترامپ درخصوص وقوع تقلب در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ بود اما تقريباً تمامي اين شكايت‌ها در دادگاه‌هاي آمريكا رد شدند. درپي شكست تيم جولياني در به كرسي نشاندن ادعاي تقلب در انتخابات، گزارش شد كه ترامپ به نزديكانش دستور داده دستمزدهاي او را پرداخت نكنند.

با اين حال ترامپ روز گذشته (پنجشنبه) در مصاحبه‌اي، تفتيش خانه و محل كار جولياني را «بسيار بسيار غيرمنصفانه» دانسته و او را يك فرد ميهن پرست توصيف كرد.

به نوشته خبرگزاري «رويترز» جولياني روز جمعه گفت، هشت دستگاه الكترونيكي از وي ضبط شده است و اين اتهام عليه او مطرح  است با نقض قوانين لابي‌گري، نام خود را به عنوان «عامل خارجي» ثبت نكرده است.

وكيل سابق ترامپ با رد اين اتهامات مدعي شد: «من هرگز نماينده هيچ فرد يا مقام اوكرايني در برابر دولت آمريكا نبوده‌ام».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۲:۳۸ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

ظفر۱۱ كليد خورد/كشف ۱۲۰۰ كيلو موادمخدر

رئيس پليس پايتخت ازكشف ۱۲۰۰ كيلو مواد مخدر و دستگيري‌ ۳۵ قاچاقچي عمده خبر داد.

به گزارش عصر امروز، سردار حسين رحيمي فرمانده انتظامي پايتخت در حاشيه يازدهمين مرحله از اجراي طرح ظفر پليس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد اجراي اولين طرح ظفر در سال جديد و در مجموع طرح ظفر ۱۱ هستيم كه در پليس مبارزه با مواد مخدر و با همكاري پليس پيشگيري در سطح پايتخت اجرا شده است.

وي تصريح كرد: در اين طرح يك تن و ۲۲۶ كيلوگرم مواد مخدر كشف و ۴ باند متلاشي و ۳۵ قاچاقچي عمده دستگير شدند؛ همچنين ۳۸ دستگاه موتور سيكلت و خودرو‌ كشف شد.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل مواد مخدر تهران

سردار رحيمي اعلام كرد: در اين مرحله ۳۸ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر كه در جرايم ديگري مانند اوباشگري، خفت‌گيري و مزاحمت نواميس فعاليت داشتند نيز شناسايي و دستگير شدند.

 سردار رحيمي با بيان اينكه طرح ظفر ۱۱ در مناطق شوش مولوي، اتابك و هرندي به مرحله اجرا گذاشته شد از پلمب سه باب منزل خبر داد و گفت: ارزش ريالي مواد مخدر بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان است.

فرمانده انتظامي پايتخت به رصد پليس در خصوص فروش مواد مخدر در فضاي مجازي اشاره و بيان داشت: نكته بسيار مهم فروش مواد مخدر در فضاي مجازي است؛ يكي از باندهايي كه شناسايي و منهدم شده و مقدار ۱۲ كيلوگرم گل از آنها كشف شده است از جمله باندهاي فعال در فضاي مجازي بودند؛ همچنين باند بزرگ ديگري در اين طرح منهدم شد؛ در اين راستا ۴۳۷ كيلوگرم مواد صنعتي كه از كشورهاي شرقي وارد كشور شده بود را رديابي كرده و تا رسيدن به مشتريان تحت نظر داشتيم؛ اين باند نيز شناسايي و اعضايش دستگير شدند.

وي‌ افزود: باند ديگري از شرق كشور شامل ۵۷۰ كيلو مواد مخدر نيز منهدم شد كه اين باند نيز در تمام مراحل تحت كنترل پليس بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۷:۵۲ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)