rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

تغيير دولت هم قيمت لوازم خانگي را كاهش نمي‌دهد!

دبيركل انجمن صنايع لوازم خانگي گفت: تغيير دولت و وزير و وكيل، تاثير چنداني بر كنترل قيمت محصولات ندارد؛ بلكه بايد مكانيزم دقيقي وجود داشته باشد تا كنترل قيمت‌ها بر مبناي آن انجام شود.

به گزارش گروه اقتصادي خبرگزاري ايسكانيوز، عباس هاشمي دبيركل انجمن صنايع لوازم خانگي در گفت‌وگو با ايسكانيوز عنوات كرد: افزايش قيمت محصولات واحدهاي توليدي صرفا بايد از طريق سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان و ثبت در سامانه ۱۲۴ انجام شود. در غير اين صورت اگر در سامانه بارگزاري نشود، غير قانوني است و بايد با آن برخورد شود.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل تهران

هاشمي افزود: احتمال دارد بخشي از افزايش قيمت‌ها به دليل جو رواني حاصل ممنوعيت واردات بوده است.

به گفته وي، تغيير دولت و وزير و وكيل، تاثير چنداني بر كنترل قيمت محصولات ندارد؛ بلكه بايد مكانيزم دقيقي وجود داشته باشد تا كنترل قيمت‌ها بر مبناي آن انجام شود.

آنطور كه هاشمي مي‌گويد، برخي از افرادي كه براي ممنوعيت واردات به رهبر انقلاب نامه زدند، درحال حاضر قيمت برخي محصولات خود را افزايش داده‌اند.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل اروميه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۹:۳۵ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

مردي كه قاتل حرفه‌اي‌ را براي كشتن خود استخدام كرد!

پرسش:اسكاي‌نيوز گزارش داد، يك وكيل دعاوي آمريكايي براي اينكه فرزندش از ۱۰ ميليون دلار غرامت بيمه عمرش بهره‌مند شود قاتل حرفه‌اي‌اي براي كشتن خود استخدام كرد.

پرسش: يك مرد آمريكايي به اتهام استخدام قاتل حرفه‌اي و تلاش براي كلاهبرداري ۱۰ ميليون دلاري از شركت بيمه دستگير شده است.

مقالات بيشتر:وكيل سعادت آباد

اسكاي‌نيوز گزارش داد، يك وكيل دعاوي آمريكايي براي اينكه فرزندش از ۱۰ ميليون دلار غرامت بيمه عمرش بهره‌مند شود قاتل حرفه‌اي‌اي براي كشتن خود استخدام كرد.

به گفته پليس، «الكس مرداك» به اتهام استخدام قاتل حرفه‌اي و تلاش براي كلاهبرداري ۱۰ ميليون دلاري از شركت بيمه دستگير شده است.

همچنين قاتل حرفه‌اي كه قرار بود آلكس را از داخل يك خودرو در حال حركت به قتل برساند نيز شناسايي شده است.

قاتل حرفه‌اي نيز به اتهام تلاش براي كلاهبرداري از شركت بيمه، كمك به خودكشي و در اختيار داشتن مواد مخدر تحت تعقيب قرار گرفته است.

پليس ايالت كاروليناي شمالي حاضر نشد نحوه اطلاع يافتن از نقشه مورود را فاش كند اما اعلام كرد وكيل مزبور خواستار آزادي به قيد وثيقه ۲۰ هزار دلاري براي درمان اعتياد خود به مواد مخدر شده است.

مقالات ديگر:بهترين قاليشويي سعادت آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۱:۲۰ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

وكيل شهردار سابق ساري: موكلم بازداشت نشده است/ صدور وثيقه دو ميلياردي به اتهام تخلفات اداري

وكيل پرونده شهردار اسبق ساري خبر بازداشت وي در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداري ساري را تكذيب كرد و گفت: قرار ۲ ميليارد توماني براي موكل بنده صادر شده است.

وكيل شهردار سابق ساري: موكلم بازداشت نشده است/ صدور وثيقه دو ميلياردي به اتهام تخلفات اداري

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، از روز گذشته در فضاي مجازي استان خبري مبني بر بازداشت شهردار اسبق ساري دست به دست مي‌شود، اين خبر در حالي در صفحات رسمي و غيررسمي مي‌چرخد كه وي از سمت معاونت بازآفريني وزارت راه و شهرسازي توديع شده است.

مقالات بيشتر:وكيل شهرك غرب

امير حافظ سليماني وكيل شهردار اسبق ساري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري با اعلام اينكه بنده و بهرام ولي‌پور مسؤوليت وكالت وي را در پرونده شهردار اسبق ساري برعهده داريم.

وي با اعلام اينكه خبر بازداشت موكلم كاملا تكذيب مي‌شود، افزود: قاضي روز گذشته تا پايان وقت اداري قرار وثيقه‌اي صادر كرد و امروز هم براي تغيير نوع وثيقه به دادگستري مراجعه شده است.

وكيل شهردار اسبق ساري با اعلام اينكه قرار وثيقه در ارتباط با پرونده شهرداري ساري صادر شده است، افزود: اين قرار ۲ ميليارد توماني بود براي موكل بنده صادر شده است.

وي اضافه كرد: موكل بنده جرمي مرتكب نشده بلكه مواردي كه مطرح است صرفا تخلفات اداري بوده و مبلغي در اين پرونده نيست.

سليماني يادآور شد: تخلفي كه بحث مالي در اين زمينه مطرح باشد وجود ندارد.

مقالات ديگر:دفتر ازدواج شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۳ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)