rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

شرط جديد براي پرداخت حقوق كارمندان!

طبق اعلام سازمان اداري و استخدامي، در راستاي اجراي تكليف قانون بودجه و شفاف‌سازي پرداخت حقوق كاركنان، از آبان ماه براي هر دستگاهي كه نسبت به ورود اطلاعات مربوطه در سامانه حقوق و مزايا و كارمند ايران اقدام نكرده باشد، واريز حقوق انجام نخواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاين به نقل از ايسنا، عبداله ميرزايي - رييس  امور مديريت ‌مشاغل و نظام پرداخت‌هاي سازمان اداري و استخدامي- با اشاره به تكليف ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و الزام تبصره ۲۰  قانون بودجه سال ۱۴۰۰ كل كشور  گفت كه دستگاه‌هاي اجرايي مكلف بوده‌اند از خردادماه سال جاري، تمامي پرداخت‌ها اعم از مستمر و غيرمستمر به كليه كاركنان خود از محل اعتبارات هزينه‌اي و از منابع عمومي و اختصاصي را صرفا پس از ثبت اطلاعات آنان در پايگاه اطلاعات كاركنان نظام اداري (پاكنا) و سامانه ثبت حقوق و مزايا پرداخت كنند، در حالي كه در دولت قبل به اين موضوع به صورت جدي پرداخته نشده و اطلاعات حقوق و مزاياي كاركنان دستگاه هاي اجرايي به صورت  كامل و دقيق در سامانه هاي مذكور وارد نشده است.

وي ادامه داد: از ابتداي استقرار دولت سيزدهم و با تاكيد رييس جمهوري اين موضوع مورد توجه قرار گرفته و دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به ثبت كامل اطلاعات مورد اشاره از شهريور ماه سال جاري شده‌اند كه مجددا موضوع از سوي ايشان در جلسات هيات دولت پيگيري و به تمام دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شد تا از ابتداي آبان ماه تاييد پرداخت حقوق صرفا پس از درج كامل اطلاعات انجام شود.

دستگاه‌هايي كه اطلاعات را اعلام نكردند بايد تعهد بدهند

ميرزايي با اشاره به هماهنگي سه جانبه به بين سازمان اداري و استخدامي، سازمان برنامه و بودجه  و سازمان خزانه داري كل كشور گفت: بر اين اساس آن دسته از دستگاه‌هايي كه تاكنون اطلاعات حقوق و مزاياي كاركنان دستگاه متبوع را در سامانه ثبت حقوق و مزايا وارد يا تكميل نكرده‌اند، متعهد مي‌شوند طي دو هفته نسبت به ثبت حقوق و مزاياي خود در سامانه اقدام كنند، اين موضوع  منوط به امضاي تفاهم و تعهد با بالاترين مقام اجرايي دستگاه است.

مقالات بيشتر:دفتر وكالت غرب تهران

برخي دستگاه‌ها همچنان سرپيچي مي كنند

 وي با بيان اينكه اطلاعات ما حاكي از اين است كه وزرا و روساي سازمان‌هاي مستقل زير نظر رييس جمهور دستور اجراي اين موضوع را داده و پيگير هستند افزود: اما متاسفانه در سطح مديران مياني برخي كوتاهي‌ها رخ داده است و وارد نكردن اطلاعات به دليل عدم توجه به مصوبات هيات دولت و بخشنامه ها و پيگيري‌هاي سازمان اداري و استخدامي كشور در اين خصوص است كه منجر به تاخير در پرداخت حقوق دستگاه مورد نظر خواهد شد.

آنهايي كه اطلاعات ثبت كردند حقوق مي‌گيرند

وي تاكيد كرد كه بديهي است دستگاه‌هايي كه تاكنون اطلاعات آنها در سامانه‌هاي ياد شده به صورت كامل وارد شده است، بدون هيچ مشكلي حقوق آبان‌ماه را دريافت خواهند كرد.

 راه‌اندازي سامانه حقوق و مزايا تكليف ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه است كه از اواخر سال ۱۳۹۶ از سوي سازمان اداري و استخدامي انجام شد و در اوايل سال ۱۳۹۷، دستگاه‌هاي اجرايي مشمول موظف به ورود اطلاعات بودند كه برخي دستگاه‌ها كه تعدادشان هم كم نبود، از اجراي قانون به هر بهانه اي سرپيچي كردند، اين در حالي بود كه از قانون بودجه ۱۳۹۸ تا كنون، به طور جدي‌تري اين تكليف مورد تاكيد قرار گرفته است.

 

در قانون بودجه پارسال و امسال حتي پرداخت حقوق كاركنان مشروط به ثبت اطلاعات بود و از تاريخي به بعد امكان پرداخت براي دستگاه‌هايي كه اقدام نكرده بودند وجود نداشت؛ به طوري كه براي سال جاري دستگاه‌ها مكلف شدند اطلاعات فردي، استخدامي، يا احكام كارگزيني يا قرارداد منعقده كاركنان رسمي، پيماني و قرار داد كار معين، كارگري و كاركنان حوزه سلامت را در سامانه پاكنام ثبت يا به‌روزرساني كنند.

از سويي تاكيد شد كه از خردادماه، تخصيص اعتبار حقوق كاركنان ، صرفا بر اساس اطلاعات سامانه پاكنام خواهد بود. همچنين از اين تاريخ، هرگونه پرداخت مستقيم و مستمر و غير مستمر به كليه كاركنان دستگاه هاي اجرايي از محل اعتبارات هزينه اي و منابع عمومي و اختصاصي مشروط به ثبت اطلاعات آنها در سامانه كارمند ايران بوده است.

مقالات ديگر:آسايشگاه سالمندان غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۸:۵۳ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

افزايش هشدارها براي نجات تاريخ كرمان

دنياي اقتصاد:فعالان ميراث فرهنگي كرمان مي‌گويند سال گذشته دست‌كم ۱۰ خانه‌ تاريخي در كرمان تخريب شده‌اند؛ بناهايي كه نبودن‌شان امروز بافت تاريخي پيوسته اين شهر را به لكه‌هاي تاريخي تبديل كرده و هيچ نماد ديگري از بافت در دل كرمان باقي نگذاشته است. به گزارش «ايسنا»، اميد ابراهيمي فعال ميراث فرهنگي كرمان از احتمال تخريب يكي ديگر از بناهاي واجد ارزش شهر و در عرصه بازار تاريخي و كاروانسراي وكيل كرمان خبر مي‌دهد.

وي با تاكيد بر اينكه هنوز براي نجات اين خانه زمان هست، اشاره مي‌كند: بهتر است مديريت شهري و ميراث فرهنگي قبل از تخريب كامل آن‌كه اكنون در وضعيت چندان مناسبي به سر نمي‌برد، اقدام كنند.

مقالات بيشتر: بهترين وكيل تهران

وي با اشاره به خانه‌هاي تاريخي تخريب‌شده در طول چند سال گذشته در كرمان، مانند خانه منسوب به «تيمو» و خانه كنار مسجد ملك كه يكي از نخستين سكونت‌هاي انسان‌هاي اوليه را در خود جاي داده، مي‌گويد: هر چند اين خانه‌ها بعضا به گفته ميراثي‌ها حتي هنوز شناسايي نشده‌اند و به همين دليل در فهرست آثار ملي هم به ثبت نمي‌رسند، اما برخي در حريم درجه يك و برخي از آنها در عرصه بافت تاريخي باقي‌مانده قرار دارند.

ابراهيمي تاكيد مي‌كند: با پشت سر گذاشتن تخريب‌هاي رخ‌داده در طول چند سال گذشته در اين شهر و تجربه‌هايي كه متوليان شهر به دست آورده‌اند، از ميراث فرهنگي و حتي مديريت شهري انتظار مي‌رود ضوابط مشخصي براي نجات خانه‌هاي قديمي داشته باشند تا كرمان ديگر دچار اين نوع تخريب‌هاي ناگهاني و شوكه‌كننده براي متوليان اين دستگاه نشود.

وي ادامه مي‌دهد: خانه‌ به مرز هشدار رسيده در كرمان، اكنون ستون‌هاي سنگي خود را از دست داده و بخش زيادي از آن دچار تغيير و تحول شده است، اين تغييرات را حتي مي‌توان از روي نقشه‌ هوايي هم به راحتي متوجه شد.

مقالات ديگر: آرايشگاه زنانه قصرالدشت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۳۶ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

يو پي اس

يو پي اس

شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بيش از 10 سال سابقه و فعاليت در زمينه هاي مختلف برق و الكتريك به همراه پرسنلي مجرب و كارآزموده توانسته در خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان محترم توفيق حاصل نمايد.

عمده فعاليت هاي اين شركت در ارائه ي  انواع يو پي اس (UPS) ، باتري (با برندهاي مختلف)، امور پسيو و تابلو برق  به بخش هاي مختلف صنعتي  و خدماتي و  مشاوره فني رايگان ميباشد.

دستاوردهاي اين شركت همانا مشترياني هستند كه رضايت كامل را از خدمات ما داشته اند و اين را بزرگترين دستاورد خود ميدانيم و همه همت خود را در جهت رضايت و جلب نظر مشتريان متعددي از جمله بانك ها - صنايع پتروشيمي - بيمارستان ها و گروه هاي خودرو سازي و نيز ساير ادارات دولتي و فعالان در بخش خصوصي بكار گرفته ايم و خوشبختانه دراين راستا توفيقات خوبي حاصل گرديده است

ضمنا اين شركت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش  از امكان و توانايي سرويس و تعميرات كاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوي مشتريان گرامي ميباشد.

جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

يو پي اس چيست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

يو پي اس چيست؟ / Uninterruptible Power Supply يا به عبارت مختصر يو پي اس (UPS) ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است. UPS يك منبع تغذيه الكترونيكي است كه كارعمده آن ، تامين توان مورد نياز بار مصرفي بدون وقفه مي باشد.به عبارت ديگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژي ذخيره شده در باتري ، برق مورد نياز تجهيزات مصرف كننده را تامين مي نمايد. سيستم يو پي اس بين برق شهري و دستگاه مصرف كننده قرار ميگيرد كه اضافه بر تنظيم برق شبكه و تثبيت آن مانع از نفوذ نويز و اختلالات شبكه به تجهيزات حساس مصرف كننده مي شود .

 يو پي ااس

 

يو پي اس ها چند نوع اند:

دسته بندي يو پي اس ها غالباً در سه قسمت انجام مي شود.

يو پي اس آفلاين (OFF LINE)

اين دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جايگزين فعال مي شوند.

 

يو پي اس آنلاين (ON LINE)

در شرايط طبيعي، تأمين خروجي در اين نوع UPS ها پس از تصحيح ورودي يعني پاك سازي ورودي از نويز و احياناً سطح ولتاژ وروديانجام مي پذيرد. تنها در مواقعي همچون بروز نقص فني ،OVER LOAD يا افزايش خارج از رنج دما، يو پي اس به مد BYPASS مي رود.

 

 

يو پي اس لاين اينتراكتيو (LINE INTERACTIVE)

در شرايط عادي اين UPS ها ورودي از طريق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل مي شود در اين هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل كرده و در نهايت از همين طريق خروجي AC تأمين مي شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها داراي توان هاي مختلفي مي باشند كه نسبت به ميزان توان بار مصرفي , محاسبه و طراحي مي گردد كه معمولا توان اين دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده مي شود. كه شكل هاي متداول بازار به اين صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA مي باشد .

 

 

انواع يو پي اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهاي تك فاز و سه فاز با برند هاي معتبر اروپايي ، آمريكايي و آسيايي را دارا مي باشد.

باتري يو پي اس
باتري يو پي اس نيكل-كادميوم از برندهاي معتبر باتري يو پي اس مي باشد. (انواع باتري اروپايي، كره اي، ژاپني، چيني، تايواني، ويتنام، ايراني)

استابلايزر
به دلايل مختلف، ولتاژ توزيع انرژي ثابت باقي نمي‌ماند و نوسانات قابل‌توجهي را در مقدار اسمي نشان مي‌دهد

اصول كار يك UPS
اصول كار يك UPS در ساده ترين ساختار خود به اين شكل  است كه بار در حالت معمول از ورودي AC تغذيه مي كند و همزمان با يكسوسازي ورودي AC توسط شارژر و تبديل آن به جريان DC باتري را شارژ مي كند. بلافاصله در صورت اينكه ورودي AC قطع  شودو يا نا مناسب تشخيص داده شود، INVENTER  با تبديل ولتاژ DC باتري به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در كار تامين مي كند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها داراي تكنولوژي  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  مي باشند.
 
استابلايزر يا تثبيت كننده ي ولتاژ چيست؟

تثبيت كننده ولتاژ يا استابلايزر دستگاهي الكترونيكي همانگونه كه از اسمش معلوم است تضمين كننده يك جريان بدون نوسان است كه اين موضوع و استفاده از ترانس استابلايزر باعث مي شود تا وسيله برقي بواسطه نواسانات جريان الكترونيكي آسيبي نبيند.

كاربردهاي استابلايزر ولتاژ به نياز هر خانه‌اي بدل شده است. هم‌اكنون انواع متفاوتي از استابلايرهاي ولتاژ براي كاربردها و با كارايي‌هاي متفاوت موجود است. پيشرفت‌هاي اخير تكنولوژي مانند چيپ‌هاي ميكروپروسسور و تجهيزات الكترونيك قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلايزر تغيير كند. اكنون اين دستگاه‌ها تمام اتوماتيك، هوشمند و به همراه بسياري كارايي ديگر هستند. همچنين واكنش فوق‌العاده سريعي به نوسانات ولتاژ نشان مي‌دهند و به كاربر خود اين قابليت را مي‌دهند تا ولتاژ مورد نياز خود را از راه دور تنظيم كنند.

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به خاطر نوسانات برق شهري دستگاه هاي برقي شما آسيب ديده و يا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هيچ كدام از لوازم برقي شما نسوخته است ، انسان خوش شانسي بوده ايد.

 

استابلايزر ولتاژ چيست؟ چرا به آن نياز داريم؟
استابلايزر ولتاژ يك دستگاه الكتريكي است كه صرف نظر از هر تغيير يا نوساني در ورودي يك ولتاژ ثابت را در پايانه‌هاي خروجي خود به بار مي‌رساند.

هدف اصلي استابلايزر ولتاژ حفاظت از تجهيزات الكتريكي يا الكترونيكي مانند تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و... در مقابل خسارت احتمالي از نوسانات ولتاژ مي‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتيباني 24 ساعته شركت بهين تجهيز ماهور

 
 
مشاوره رايگان
شما در هر زمان از شبانه روز كه نياز به مشاوره داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد

 
 
تامين انواع يو پي اس
ارائه دهنده انواع يو پي اس ، برق اضطراري، باتري، استابلايزر و….

 
 
خدمات يو پي اس
امكان ارائه خدمات به كليه يو پي اس هاي موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراري
داراي سبد كامل محصولات برق اضطراري( يوپي اس و … )مي باشد.

 
جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: يو پي اس، خريد يو پي اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۲:۵۰ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

يو پي اس

بهين يو پي اس
 

شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بيش از 10 سال سابقه و فعاليت در زمينه هاي مختلف برق و الكتريك به همراه پرسنلي مجرب و كارآزموده توانسته در خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان محترم توفيق حاصل نمايد.

عمده فعاليت هاي اين شركت در ارائه ي  انواع يو پي اس (UPS) ، باتري (با برندهاي مختلف)، امور پسيو و تابلو برق  به بخش هاي مختلف صنعتي  و خدماتي و  مشاوره فني رايگان ميباشد.

دستاوردهاي اين شركت همانا مشترياني هستند كه رضايت كامل را از خدمات ما داشته اند و اين را بزرگترين دستاورد خود ميدانيم و همه همت خود را در جهت رضايت و جلب نظر مشتريان متعددي از جمله بانك ها - صنايع پتروشيمي - بيمارستان ها و گروه هاي خودرو سازي و نيز ساير ادارات دولتي و فعالان در بخش خصوصي بكار گرفته ايم و خوشبختانه دراين راستا توفيقات خوبي حاصل گرديده است

ضمنا اين شركت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش  از امكان و توانايي سرويس و تعميرات كاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوي مشتريان گرامي ميباشد.

جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

يو پي اس چيست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

يو پي اس چيست؟ / Uninterruptible Power Supply يا به عبارت مختصر يو پي اس (UPS) ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است. UPS يك منبع تغذيه الكترونيكي است كه كارعمده آن ، تامين توان مورد نياز بار مصرفي بدون وقفه مي باشد.به عبارت ديگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژي ذخيره شده در باتري ، برق مورد نياز تجهيزات مصرف كننده را تامين مي نمايد. سيستم يو پي اس بين برق شهري و دستگاه مصرف كننده قرار ميگيرد كه اضافه بر تنظيم برق شبكه و تثبيت آن مانع از نفوذ نويز و اختلالات شبكه به تجهيزات حساس مصرف كننده مي شود .

 يو پي ااس

 

يو پي اس ها چند نوع اند:

دسته بندي يو پي اس ها غالباً در سه قسمت انجام مي شود.

يو پي اس آفلاين (OFF LINE)

اين دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جايگزين فعال مي شوند.

 

يو پي اس آنلاين (ON LINE)

در شرايط طبيعي، تأمين خروجي در اين نوع UPS ها پس از تصحيح ورودي يعني پاك سازي ورودي از نويز و احياناً سطح ولتاژ وروديانجام مي پذيرد. تنها در مواقعي همچون بروز نقص فني ،OVER LOAD يا افزايش خارج از رنج دما، يو پي اس به مد BYPASS مي رود.

 

 

يو پي اس لاين اينتراكتيو (LINE INTERACTIVE)

در شرايط عادي اين UPS ها ورودي از طريق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل مي شود در اين هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل كرده و در نهايت از همين طريق خروجي AC تأمين مي شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها داراي توان هاي مختلفي مي باشند كه نسبت به ميزان توان بار مصرفي , محاسبه و طراحي مي گردد كه معمولا توان اين دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده مي شود. كه شكل هاي متداول بازار به اين صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA مي باشد .

 

 

انواع يو پي اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهاي تك فاز و سه فاز با برند هاي معتبر اروپايي ، آمريكايي و آسيايي را دارا مي باشد.

باتري يو پي اس
باتري يو پي اس نيكل-كادميوم از برندهاي معتبر باتري يو پي اس مي باشد. (انواع باتري اروپايي، كره اي، ژاپني، چيني، تايواني، ويتنام، ايراني)

استابلايزر
به دلايل مختلف، ولتاژ توزيع انرژي ثابت باقي نمي‌ماند و نوسانات قابل‌توجهي را در مقدار اسمي نشان مي‌دهد

اصول كار يك UPS
اصول كار يك UPS در ساده ترين ساختار خود به اين شكل  است كه بار در حالت معمول از ورودي AC تغذيه مي كند و همزمان با يكسوسازي ورودي AC توسط شارژر و تبديل آن به جريان DC باتري را شارژ مي كند. بلافاصله در صورت اينكه ورودي AC قطع  شودو يا نا مناسب تشخيص داده شود، INVENTER  با تبديل ولتاژ DC باتري به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در كار تامين مي كند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها داراي تكنولوژي  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  مي باشند.
 
استابلايزر يا تثبيت كننده ي ولتاژ چيست؟

تثبيت كننده ولتاژ يا استابلايزر دستگاهي الكترونيكي همانگونه كه از اسمش معلوم است تضمين كننده يك جريان بدون نوسان است كه اين موضوع و استفاده از ترانس استابلايزر باعث مي شود تا وسيله برقي بواسطه نواسانات جريان الكترونيكي آسيبي نبيند.

كاربردهاي استابلايزر ولتاژ به نياز هر خانه‌اي بدل شده است. هم‌اكنون انواع متفاوتي از استابلايرهاي ولتاژ براي كاربردها و با كارايي‌هاي متفاوت موجود است. پيشرفت‌هاي اخير تكنولوژي مانند چيپ‌هاي ميكروپروسسور و تجهيزات الكترونيك قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلايزر تغيير كند. اكنون اين دستگاه‌ها تمام اتوماتيك، هوشمند و به همراه بسياري كارايي ديگر هستند. همچنين واكنش فوق‌العاده سريعي به نوسانات ولتاژ نشان مي‌دهند و به كاربر خود اين قابليت را مي‌دهند تا ولتاژ مورد نياز خود را از راه دور تنظيم كنند.

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به خاطر نوسانات برق شهري دستگاه هاي برقي شما آسيب ديده و يا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هيچ كدام از لوازم برقي شما نسوخته است ، انسان خوش شانسي بوده ايد.

 

استابلايزر ولتاژ چيست؟ چرا به آن نياز داريم؟
استابلايزر ولتاژ يك دستگاه الكتريكي است كه صرف نظر از هر تغيير يا نوساني در ورودي يك ولتاژ ثابت را در پايانه‌هاي خروجي خود به بار مي‌رساند.

هدف اصلي استابلايزر ولتاژ حفاظت از تجهيزات الكتريكي يا الكترونيكي مانند تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و... در مقابل خسارت احتمالي از نوسانات ولتاژ مي‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتيباني 24 ساعته شركت بهين تجهيز ماهور

 
 
مشاوره رايگان
شما در هر زمان از شبانه روز كه نياز به مشاوره داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد

 
 
تامين انواع يو پي اس
ارائه دهنده انواع يو پي اس ، برق اضطراري، باتري، استابلايزر و….

 
 
خدمات يو پي اس
امكان ارائه خدمات به كليه يو پي اس هاي موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراري
داراي سبد كامل محصولات برق اضطراري( يوپي اس و … )مي باشد.

 
جهت تماس با شركت بهين تجهيز ماهور (بهين يو پي اس ) از سايت ديدن فرماييد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 

براي تماس با ما ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اينستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: يو پي اس، خريد يو پي اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۵۱ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

اجراي طرح تبديل وضعيت كارگران قراردادي در هاله‌اي از ابهام

موسيوند گفت: يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي جامعه كارگري تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي تحت پوشش پيمانكاران است.

به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ به نقل از سفيرافلاك، دبيرخانه كارگر لرستان ضمن بازديد از دومين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع كوچك و متوسط لرستان با حضور در غرفه خبرنگاران به بيان دغدغه‌ها و مشكلات پيرامون جامعه كارگري استان پرداخت‌.

مشروح گفتگو با دبير خانه كارگر لرستان پيرامون مشكلات حوزه كارفرمايي و كارگري را در زير بخوانيد:

حسن موسيوند اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي جامعه كارگري تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي تحت پوشش پيمانكاران بوده و كم‌كاري دولت دليل اصلي تأخير در ساماندهي وضعيت كارگران قراردادي است.

مقالات بيشتر:وكيل شهران

وي با اشاره به اينكه كارگران زيادي با سابقه كاري بالا هنوز هم قراردادي هستند، افزود: با توجه به مصوبه مجلس و دولت قرار بود موضوع تبديل وضعيت كارگران ساماندهي شود اما متأسفانه هنوز هيچ‌گونه اقدام عملي در اين زمينه صورت نگرفته است.

دبير خانه كارگر لرستان عنوان كرد: جامعه كارگري انتظار دارد دولت سيزدهم به‌عنوان يك دولت انقلابي با تلاش‌هاي مضاعف خود اين مسئله را به ثمر رسانده و دغدغه خانواده‌هاي كارگران را رفع نمايد.

وي همچنين نقش نمايندگان لرستان در مجلس شوراي اسلامي در راستاي پيشبرد و تسريع در اجراي كامل اين طرح را حياتي خواند و تصريح كرد: كارگران و خانواده‌هاي آنان به‌عنوان نيمي از جمعيت كشور همواره درصحنه‌هاي مختلف نظام و انقلاب پاي‌كار بوده‌ و در رويدادهاي انتخاباتي نيز نمايندگان را حمايت نموده‌اند، لذا نمايندگان مجلس بايستي تمام تلاش خود را در راستاي رفع دغدغه‌هاي اين قشر زحمتكش به كار بگيرند.

موسيوند يادآور شد: اگرچه اكثر نمايندگان استان همكاري لازم را با جامعه كارگري دارند اما انتظار ما اين است اين تعاملات بيشتر باشد.

دبير خانه كارگر لرستان به وضعيت حقوق و دستمزد كارگران اشاره و بيان كرد: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور، وضعيت معيشت كارگران نيز چندان مطلوب نبوده به‌طوري‌كه حقوق ناچيز آن‌ها جوابگوي نيازهايشان نيست، انتظار ما از دولت انقلابي اجراي صحيح ماده ۴۱ قانون كار و ماده ۹۶ قانون تأمين اجتماعي است، يقيناً اگر اين ماده‌هاي قانوني به‌صورت كامل به اجرا درآيند مشكلات كارگران و بازنشستگان تا حدودي رفع خواهد شد.

وي به طرح همسان‌سازي حقوق بازنشستگان اشاره كرد و گفت: متأسفانه در دولت قبل طرح همسان‌سازي حقوق بازنشستگان به‌صورت ناقص اجرا شد، در اين زمينه انتظار ما از دولت اجراي كامل ان طرح است، كما اين‌كه از اين حيث مستلزم حمايت جدي مجلس نيز هستيم.

موسيوند حفظ اشتغال موجود، همسان‌سازي حقوق بازنشستگان و اجراي دقيق ماده ۴۱ قانون كار و ۹۶ قانون تأمين اجتماعي را سه خواسته اصلي جامعه كارگري برشمرد و اظهار داشت: اين در حالي است كه عدم نظارت دقيق دولت بر قراردادهاي كارگري، امنيت شغلي كارگران را نيز مورد هجمه قرار داده است.

دبير خانه كارگر لرستان با اشاره به مشكلات بيمه‌اي، برخي از كارفرمايان را بيمه گريز خطاب كرد و گفت: در اين زمينه بيشترين مشكلات بيمه‌اي را در بخش كارگران ساختماني داريم، كارگران زيادي فاقد بيمه تأمين اجتماعي هستند كه انتظار ما از تأمين اجتماعي توجه بيشتر براي تحت پوشش قرار دادن كارگران واقعي ساختماني است.

وي عدم ساماندهي وضعيت كارگران فصلي را از ديگر چالش‌هاي جامعه كارگري لرستان دانست و بيان كرد: از آنجاكه نقش اداره كار و شهرداري‌ها در اين زمينه بسيار حائز اهميت است اما هنوز هيچ‌گونه اقدامي در راستاي ساماندهي كارگران فصلي صورت نگرفته است، شهرداري‌ها مي‌توانند با ايجاد مراكز مشخص و ثبت كارگران در يك سامانه پاسخگوي دغدغه‌هاي اين كارگران باشند ولي علي‌رغم وعده و‌ وعيدهاي شوراي شهر خرم‌آباد اين مهم نيز مورد غفلت واقع‌شده است.

موسيوند تصريح كرد: حمايت دولت از واحدهاي توليدي مي‌تواند به ايجاد اشتغال كمك كند و همين مسئله باعث افزايش راندمان كار و توليد شود، اعتقاد بر اين است دولت انقلابي مي‌تواند با حمايت‌هاي مالياتي، گمركي، ارزي و بيمه‌اي از كارفرمايان و كارگران مشكلات حوزه‌ي كار و توليد را به حداقل برساند.

مقالات ديگر:سراي سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۵۸ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

«فيس‌بوك» عليه يك سريال افشاگر/ «حقيقتي زشت» عيان مي‌شود

وكيل شركت «فيس‌بوك» عوامل ساخت سريالي افشاگر عليه اين مجموعه را تهديد به شكايت كرده است.

به نقل از ددلاين، فيس‌بوك در حال حاضر مورد هدف موجي از انتقادها به خاطر افشاگري‌هايي است كه اخيراً در موردش شده، اما اين غول رسانه‌هاي اجتماعي سعي كرده خط قرمزي بر سر راه ساخت يك سريال تلويزيوني درباره خود بكشد.

متيو رزنگارت كه يكي از وكلاي اين شركت است، به نيابت از فيس‌بوك درباره سريال «دستگاه آخرالزمان» با نقش‌آفريني كلر فوي كه بر پايه رمان پرفروش «حقيقتي زشت» ساخته مي‌شود، گفته سازندگان بايد پروژه را «بدون تكيه بر نمايش‌هاي مضحك و روايت‌هاي غلط كتاب» بسازند.

مقالات بيشتر:وكيل خوب در جنت آباد

رزنگارت كه بريتني اسپيرز را هم در ميان موكلانش دارد، اضافه كرد: با وجود اينكه مشتري ما يك چهره عمومي است، حقيقت هنوز اهميت دارد.

اوايل اين ماه خبر ساخته شدن اين سريال اعلام و ستاره سريال «تاج» براي ايفاي نقش شريل سندبرگ مدير عملياتي فيس‌بوك انتخاب شد. هنوز مشخص نيست چه كسي نقش مارك زاكربرگ مدير عامل فيس‌بوك را ايفا خواهد كرد.

رزنگارت در نامه‌اي چهار صفحه‌اي كه در اين مورد نوشته هشدار داده كه شركت انانيموس كانتنت كه تهيه‌كننده اين پروژه است، نبايد «بي‌پروا» دست به عمل بزند و خودش و ديگران از جمله تامين‌كنندگان مالي، سرمايه‌گذاران، بيمه‌گذاران، استعدادها و نمايش‌دهندگان را در معرض ريسك شكايت و دادگاه قرار دهد.

كتاب «حقيقتي زشت: درون نبرد فيس‌بوك براي برتري» نوشته شي را فرنكل و سسيليا كنگ از نيويورك تايمز است و ماه جولاي امسال منتشر شد. وكيل فيس‌بوك گفته اين كتاب پر از روايت‌هاي غلط و گول‌زننده است و تهديد كرده اگر سريال بر پايه آن ساخته شود، امكان پيگيري قضايي به اتهام افترا وجود دارد.

رزنگارت در متن خود به چند مورد اصلي اشاره مي‌كند كه شامل اين اتهام‌ها مي‌شود كه فيس‌بوك «توافقي» با دونالد ترامپ در زمان رياست‌جمهوري انجام داده يا از كاركنانش جاسوسي كرده است. او همچنين مي‌گويد اتهام‌هايي كه در كتاب مطرح شده بر پايه مصاحبه‌هاي گلچين‌شده با تعدادي از كاركنان سابق هستند كه نمي‌توانند منابع موثقي محسوب شوند.

مقالات ديگر:باغ تالار شرق تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۸:۲۵ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)