rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

شرط پرداخت افزايش حقوق بازنشستگان | جلسه دولت براي پرداخت حقوق | نگراني ها برطرف شد

55 آنلاين:افزايش حقوق بازنشستگان در دستور كار دولت قرار گرفت.

افزايش حقوق بازنشستگان موضوع صحبت وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي بود و او گفت: منتظر طرح موضوع افزايش حقوق بازنشستگان در جلسه دولت هستيم و بازنشستگان عزيز كشورمان در خصوص افزايش حقوق و مستمري خود نگراني نداشته باشند و بزودي پرداخت مي شود.

حجت‌الله عبدالملكي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، در پاسخ به سوالي در خصوص زمان اعمال افزايش مستمري و حقوق بازنشستگان در سال جاري گفت: اين موضوع در دستور كار دولت قرار دارد اما دولت طي هفته هاي اخير در خصوص اصلاح نظام پرداخت يارانه‌ها دستور كار شلوغي داشته است و ما منتظر طرح موضوع افزايش حقوق بازنشستگان در جلسه دولت هستيم.

مقالات بيشتر:وكيل خوب در پونك

وي تاكيد كرد: بازنشستگان عزيز كشورمان در خصوص افزايش حقوق و مستمري خود نگراني نداشته باشند و بزودي پرداخت خواهد شد.

عبدالملكي همچنين در پاسخ به سوالي مبني براينكه آيا اين افزايش حقوق‌ها در پرداختي خرداد ماه اعمال خواهد شد، اظهار كرد: بعيد است تا آن زمان اين موضوع تعيين تكليف نشود، مسلما در روزهاي آتي در جلسه دولت بحث افزايش حقوق و مستمري بازنشستگان مطرح خواهد شد و اميدواريم در خرداد ماه اين افزايش حقوق‌ها اعمال شود.

مقالات ديگر:وكيل اروميه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۲۸ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)

جزئيات بيشتر درباره سرقت بانك ملي/ واكنش پليس به ويديو واژگون شدن يك موتورسوار در اسكورت رئيس‌جمهور ونزوئلا

ايسنا نوشت: فرمانده انتظامي تهران بزرگ جزئيات بيشتر و ناگفته‌هايي را از سرقت از صندوق‌هاي امانات شعبه دانشگاه بانك ملي ايران اعلام كرد.

سردار حسين رحيمي در حاشيه پنجاه و ششمين مرحله از طرح رعد كه صبح امروز در مقر مركزي پليس پايتخت برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران به تشريح آخرين خبرها درباره سرقت از صندوق امانات شعبه دانشگاه بانك ملي پرداخت و گفت: براساس تازه‌ترين اعترافات اين افراد، سارقان اصلي همانطور كه پيش‌تر نيز اعلام كرده بوديم چهار نفر متشكل از سه برادر و يك پسرخاله هستند. اين‌ها آخرين جلسه خود را شب جمعه، ساعت ۱۰ شب در منزل پدري خود و با حضور پدرشان برگزار كردند و با تيم‌هاي ديگر كه بايد در ادامه كارها را انجام مي‌دادند هماهنگ شدند. بليط آن‌ها را نيز يكي از اين افراد و همسرشان از پيش خريداري و رزرو كرده بود.

وي ادامه داد: سارقان ساعت يك و نيم تا دو بامداد وارد بانك شدند. دو نفر كار تداركات، مراقبت و آوردن آذوقه را داشتند و دو تن نيز اين مسئوليت را بر عهده داشتند كه اول وسايل حفاظتي و مراقبتي بانك كه از مقدار لازم برخوردار نبوده را قطع و صندوق ها را باز كنند. آنها تقريبا ساعت چهار بعدازظهر همان روز كارشان تمام شده و از مجموعه بانك خارج شدند، اما روز بعد، يعني شنبه متوجه شدند كه برخي از لوازمشان داخل شعبه بانك جا مانده است كه دوباره مي‌آيند و برخي را پاكسازي مي‌كنند و برخي را نيز در نقاط مختلف بانك جاسازي مي‌كنند كه اين لوازم كشف شده است.

مقالات بيشتر:وكيل ارزان غرب تهران

رحيمي درباره اموال كشف شده نيز گفت: در همان روز اول، اموال مردم كه بالغ بر هزاران سكه و مبالغ زيادي دلار و سكه و ساير ارزها بود شمارش شد و تحويل خزانه بانك ملي شد كه با نظارت نماينده دادستان، بانك و پليس انجام شد. تيم ويژه‌اي هم تشكيل داده شد كه اعضاي اين تيم حدود پنج روز فعاليت كردند تا طلاهاي به سرقت رفته را ارزيابي و شناسنامه‌دار كنند.

به گفته رييس پليس پايتخت حدود ساعت شش صبح روز گذشته كار بسته بندي، شناسنامه‌دار كردن اين‌ها تمام شد و تمامي اقلام كشف شده به خزانه بانك ملي داده شد. تمام اين اقدامات مستند و مكتوب شده و توسط شش دوربين نيز ثبت شده است.

رحيمي درباره اينكه مالباختگان بانك ملي چطور بايد اموال خود را پس بگيرند گفت: تحويل اموال مردم بر عهده بانك ملي و مركزي و دادستاني است. ما اموال مسروقه را كشف كرديم و با سخت‌ترين ضوابط و مقررات تحويل داديم اما اموال مردم كشف شده است.

وي ادامه داد: روز گذشته جلسه‌اي با افسر رابط پليس جمهوري اسلامي با كشور مقابل كه سه نفر متواري را دستگير كردند برگزار كرديم و به دنبال اين هستيم كه اين افراد نيز زودتر به كشور منتقل شوند و پرونده پيگيري شود. البته با وجود متهمان فعلي تماما صحنه وقوع جرم و اقداماتي كه انجام شد بازسازي شده است؛ تقريبا از نيمه شب گذشته تا سه صبح ديروز بازسازي صحنه صورت گرفت.

فرمانده انتظامي پايتخت گفت: اين سريع‌ترين كشف در مقايسه با سرقت‌هاي ديگر در اين مقياس بود. ركوردي كه دنيا هم متعلق به پليس ايران است. فكر مي‌كنم بعد از ما پليس يكي از كشورهاي اروپايي است كه با اختلاف حدود ۲۰ يا ۳۰ ساعت پس از ايران قرار دارد.

 

رحيمي ادامه داد: سارقان دستگير شده يك تيم تخصصي كامپيوتر، لوازم‌هاي الكترونيكي، حفاظتي و مراقبتي، آهنگري و برش هوا و... را داشتند و در كنار اين نيز پيش‌بيني كرده بودند كه از كشور خارج شوند.

وي در پاسخ به اينكه چرا در يكي از عكس‌ها عليرغم آنكه تعداد دستگير شدگان ۱۰ نفر اعلام شده اما ۹ نفر ديده مي‌شوند، گفت: آن يك نفر خانم بود كه سارق نبوده و در تيم فروش حضور داشته است، او آن روز در ميان سارقان قرارداده نشد.

رحيمي با بيان اينكه برخي از اين دستگيرشدگان سابقه‌دار بوده و حتي سابقه سرقت از بانك را نيز داشتند، گفت: برخي مخالفان و معاندان كه از پليس ضربه خوردند ممكن است حرف‌هايي بزنند كه از آن ها گلايه نداريم اما از دوستان خود كه پليس خود را در مقياس پليس جهاني مطرح نمي‌كنند گلايه داريم. در وهله اول كه سرقت به ما اعلام شد سرنخي نداشتيم اما كمتر از ۲۴ ساعت سناريو براي ما مشخص شد كه اين نشانه توانمندي پليس است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: بانكي كه مورد سرقت قرار گرفته يكي از شعبات مطرح بانك ملي است اما سارقان از روي در پاركينگ به داخل رفتند و بعد هم قفل را شكستند و وارد آن شدند، اين نشان مي‌دهد كه بايد ضريب امنيتي بانك‌ها افزايش پيدا كند.

وي گفت: اين سرقت بعد امنيتي نداشته اما سارقان حرفه‌اي و كاربلد بودند. مدت ها نيز در آن بانك رفت و آمد داشتند. سرقت ناكام قبلي از بانك تجارت نيز داشتند كه به گفته خودشان زمان كم آوردند. موضوعي هم در خصوص همكاري عوامل بانك وجود نداشته است و همكاري در اين خصوص با سارقان نداشتند.

رحيمي درباره اموال كشف شده از سارقان نيز گفت: عمده اموال سرقت شده از سوي اين افراد كشف شده است. ممكن است بخشي از ارزها را با خود برده باشند كه البته مقدار آن هم بسيار كم است و تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد.

وي در خصوص كليپ منتشر شده براي زمين خوردن يك موتورسوار در اسكورت رييس جمهور ونزوئلا نيز گفت: اين با توجه به بي انضباطي يك موتورسوار رخ داده بود كه شهروند عادي بود. مطلب خاصي نبود و جنبه خاصي نداشت. او بعد از مورد بازرسي قرار گرفته و پس از بررسي رها شد. اين فرد قانون موتورسواري را بلد نبود شايعات مطرح شده در مورد آن بي اساس است.

مقالات ديگر:خريدار فرش دستباف

خبرآنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۹:۱۰ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)