rostamilawyer rostamilawyer .

rostamilawyer

طغیان آمار مسمومیت الکلی در شهرستان محلات

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات: متاسفانه طی روز‌های اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی به اورژانس در محلات رو به افزایش است.

طغیان آمار مسمومیت الکلی در شهرستان محلاتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: متاسفانه طی روز‌های اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی به اورژانس در محلات رو به افزایش است.

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری تهران

خانم دکتر ولی افزود: احتمال یک طغیان جدید از مسمومیت الکلی به دلیل وجود متانول در این مشروبات وجود دارد و لازم است افراد از مصرف هرگونه الکل پرهیز کنند چرا که ممکن است همچون ادوار گذشته، از سوی برخی افراد سودجو جان شهروندان به مخاطره بیافتد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاکید به مراقبت خانواده‌ها نسبت به فرزندان و جوانان گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد موارد متعددی از افرادی که به دلیل مسمومیت با الکل به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بودند هستیم و همچنین شاهد هستیم که افرادی که به دنبال مصرف الکل، رفتار‌های پرخطر همچون؛ نزاع و درگیری و چاقو خوردگی و تصادفات رانندگی از خود بروز میکنند، افزایش یافته که این موارد میطلبد خانواده‌ها بیشتر نسبت به مخصوصا نوجوانان و فرزندانشان کنترل داشته باشند تا بتوانیم این آمار را کاهش بدهیم و خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه نباشیم.

خانم دکتر ولی گفت: این افراد در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد، اختلال بینایی، سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

مقالات دیگر:وکیل پایه یک دادگستری در آذربایجان غربی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۰:۰۹ توسط:rostamilawyer موضوع: نظرات (0)